Onsdag kväll...................

Så var ännu en dag till ända. Började dagen med vår runda 05.20 sen jobb kl åtta.
När jag slutade  kl tolv stack jag hem o hämtade rockan o stack till skogen o spårade lite han fick två spår ett kort o ett lite längre o det gick bra.
Hem o hämta lillfisen från dagis dom var på utflykt. Sen städade vi han ska ha kompis med hem från dagis  på fredag, kul!
Monterade ihop en fåtölj sen var det gympa med sone o sen jobb igen så nu sitter ma ni soffan o kopplar av innan det e dax o stänga butiken.

Lite bilder från mitt arkiv!!

''
Rocky som valp innan han kom till oss


Lite blommor.................


Kommentarer
Postat av: veronika

Hallå.Nu tittar jag in här ,hihi.Härliga bilder o vad söt lilla rockan är .Han ser ut som en riktig nalle bear.Hmm,ja jag är som sagt lite dålig på att komma på vad jag ska skriva .Men detta räcker väl i dag .Kramiz vronkis(veronika på fiket..

2009-04-23 @ 06:36:40
URL: http://verrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0