Tiden rusar ifrån mig................

Shit va tiden rusar ifrån mig. Tycker jag inte hinner med det jag ska.
måndagen bestod av jobb o jobb. Första jobbet började sju till elva sen for jag in till stan o hjälpte sambon med hans jobb. Han har egen firma o behöver hjälp. Sonen var på dagis till fem fäljde med en kompis hem där jag hämtade han sju o han ville inte med....................... rockan var på sitt dagis o sambon hämtade honom.
Tacos på kvällen o ingen aktivitet för rockan han var trött efter en heldag på dagis.

Tisdagen såg nästan likadan ut.
Sitter nu i soffan o väntar på The Mentalist på trean han  sååå cool.

Har knappt fotat nåt lägger in lite gamla alster o från vår tur i skogen i fredags.


Ha en go kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0