Bajstårta trasig snuttefilt o världens fulaste tvålkopp

Japp Max fick bajstårta på dagis i fredags o det serverades med kiss o dricka.
Det var en av fröknar som skulle sluta på dagis. Så hon bestämde sig för att ge igen för gammal ost då barnen kallats henne för bajs  bland annat.
O barnen tappade hakan o ville knappt äta o dricka. Fröknarna fick förklara va det va sen åt dom med god aptit.
Jag tycker det e rena konstverket o en rolig ide.
En mycket bra fröken slutar.



För en tid sedan fick Rocky tag i Max snuttefilt o han lekte lite med o det blev bara trasor av den

HUm jag gömde undan den för sone ja jag vet inte snällt men han tog en annan sen brydde han sig inte om snutte mer.
Men häromdagen rpkade han hittade sin snutte i en låda i trasor. Han blc först lessen o ville mormor skulle laga den men jag fick ju säga att det går inte e för mycke sönder. Han köpte det sen släppte han det.



För en tid sedan var jag o grannen på en loppis o där hittade jag en tvålkopp att hänga på väggen.
Den e så ful att jag inte kunde låta bli den .
Jag ska hänga den på toan där uppe när den blir färdig någon gång i framtiden.............



Igår var min moster på besök.
Vi körde o fixade present till Benjamin som hade kalas idag.
Mona skulle inte ha något då hennes barn har passerat den ålder för lääääänge sedan hahahah
Men vem fick gå o hämta en kundvagn hahahahahahah Moster Mona hahahah.
Hon fynda på hög nivå o fixade lite julklappar.
Jag passade även på o handla o lägga undan lite till Max..
Sen stack vi hem o fixade tacos.
Sen lyckades jag lura me mig allihopa till skogen o träna sök med Rocky trots att vi var supermätta allihopa.

Mona lånade min kamera o fick fota lite,


Max o Mona spelade kort i bilen på väg tillskogen o Max fuskade som vanligt ahhahahah.


Max o JAg på väg o göma oss i ett sök
Mona fotade


Monas Foto


Monas Foto riktigt bra tycker jag jag gillar denna


Lite smatal inna hemfärd o till kaffet o kladdkaka mums.....


En kvällsbild Max utbrast en kväll vi satt ute Titta mamma så fint.
Så jag for in o hämtade kameran

I Måndags for jag o Lussan till skogen vi var ute i tre timmar o lollade omkring LUssan var trött.
Hon utbrast e vi inte vid bilen snart hahahahah stackare jag lurar ut henne i skogen .








Max o Benjamin på Eric kalas förra söndagen.

Nope nu e det dax p logga ut o gå o hångla med kudden en stund.
Upp tidigt imorgon det e juuuuu Måååååååndag igen.........

öööööööööööööööööööööööörk
Men håll tummarna att jag lyckas få tag i biljetter i till en vis konsert hoppas hoppas hoppas hopps hoppas

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vi vet ju vilken konsert de e med!!! hihihi

2009-08-23 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0