Träning o inköp o förkyld............

Onsdagen var det jobb o jobb o lite inhandling till max, sen på kvällen var det träning med Rocky passade på ha störning Max o anders o grannen var med o sparkade boll sidan om det var kanon bra o det funkade fint det var en gång när  vi tränande inkallning då stack han efter bollen annars var det bra.

Torsdagen jobb hela dagen, när vi kom så provade nya wii motion plus skitkul var det nu e MAx fast hahahahahah

Fredag jobb heeeeela dagen var kvart i elva på kvällen så det  var äta sen knoppa.
Har lyckats dra på mig en förkulning med så jag e ine hundra.

Skulle på marknad idag me syrranme jag orkar inte bara.
Så anders fick dra iväg så nu har jag lugn o ro o bara  softar.
Imorgon får det bli lite arbete.

Lite bilder från träningen.

Ajö


Läggande under gång sakta men säkert får vi nog rätt på det


Snygg sittning NOT!!!!!!!!


Mycke bättre..............


Sitt kvaaaaaaaaaaaaaar!!!!


Platsliggning med störning fast det inte syns.Bollsparkning rakt fram
Duktig kille!!!!


Vilken spark av Max


Anderslövs kyrktorn


Max handlade i veckan fotbollshandskar benskydd o en Zlatanfotboll....


Ett litet husdjur som vi inte gillar speciellt.............

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0