Tappad tand, pariserhjul och semester!!!

Japp i fredags tappade Max sin  första tand.
Han satt och åt knäckebröd när han utbrast: Mamma jag hr tappat en tand titta!!!
Han sträckte fram hand o jo där låg en tand.
Först så sa haninget sem så blev han rädd o sa det kommer blooood o blev lessen o sa jag kan aldrig mer äta knäckebröd för då tappar jag alla mina tänder..
Fick förklarat att han ska tappa alla tänder men han får nya.
Å det köpte han så nu ligger tanden i hans lilla silver ask.

Den fina gluggen!!


Vi kallar han gluggen nu!!!!


I lördags så började vi sätta upp poolen. Max hjälpte till han fick köra paddan o det gillar han.
Hade han fått hade han kört den ännu.


Hårt arbetande Max!


Max tar igen sig efter hårt arbete!!!!


Rocky bocky bus


Max har ätit glass det gillar Rocky


Jag vill smakaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................



På kvällen blev det en runda på vångafesten.
Max åkte pariserhjulet. Tycker det mest e skit med vånga festen nu förtiden!





Min knäppgök till...................................................Farsa!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0