Helt jävla otroligt...................................

Idag hände det otroliga på jobb
Jag tappade min mobiltelefon................... rätt ner i toan. Ja i toan helt sjukt alltså.
Så det var bara o ta o sticka till stan o införskaffa en ny nalle.
Sen vart det lite shopping på låg nivå.
Sonen skall på kalas i morn så inhandling av present blev det med.
O ett besök på Burger King hant vi oxå med.
Sen har jag bara slappat ikväll så skönt.
Har lite o pyssla med i helgen ju.

Nix pix lingonmix.....................

Nu ska jag dyka ner i soffan.

Ha de!!!!!

Sonen snackar med grisar på kite avstånd


Min gullponke i somras


Småland





Kommentarer
Postat av: Ida

Hahhahahaahah så du tapa den i toan den vill man inte ha efter det besöket!!!

2009-05-09 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0