LEDIG!!!!!!!!!!!!

Så skönt o få en extra dag o det behövs. Det har varit full rulle hela veckan o jobbat länge dessa fyra dagar.
Så det har inte hänt så mycke i veckan mer än jobb  jobb o sova o jobb.
Idag så blev det sovmorgon sen stack vi till pudde hula o skulle se om rocky ville bada men han e en liten fegis.
Sen stack jag o grannen till skpneplantan o shopade blommor.
Hem o planta lite växter.
Varit ute hela dagen o fixat o trixat.

Nu kommer massa foto på begäran av  Verro...................

Hoppas du blir nöjd hahahahahahahha

Ha en go helg alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rocky in action



Sonens o grannens konstverk


lite blommor

Nyårsraket


Min ros som nu har fått äran o flyttat in till grannen


Småland djupa härliga skog

Småland Vattenfallet Stalpet

Min ros

Min tatuering


Löv o skogen..................................

Rocky tittar ut...........

Det var allt för denna gång..................


Kommentarer
Postat av: veronika

Haha,Du är för rolig.Riktigt fina o härliga bilder.Hmmm jag har haft en fullt upp helg ja,Men vi har haft kul.Jag jobbade dock söndagen ville vara lite snäll åt gubben min han behöver ju dom lediga dagarna han kan få.Massoor av kramar Tossan verrow hihi.

2009-05-04 @ 06:35:37
URL: http://verrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0