Sicken jädrans skithund..........................

Japp så var det måndag igen................. Shit va helgen går fort.
Lördagen började med lite  arbete här hemma frisan sen stack vi till skogen o där vart det roligt till o  början med............
Vi gick runt o sen tränade vi lite inkallning på avstånd funkade skitbra.
När vi var klara så fick han gå utan spårlina o ett tu tre så stack o han stannade inte. Vi sprang på andra hållet för då brukar han komma men icke så nicke............... Han bara glor på oss o slänger sig ner i gräset o rullar sig
Helvete sa vi han har hitta nåt dött djur för det gillar han.
Sambon gick o kollade tog tag i han kom tebax med han o shit va han stank o så ut han var brun i munne o brun runt om.
Han hade rullat sig i KOSKIT............... o den kom var rejält lös o magen kan jag berätta.......................


Not soooo nice dog..............
Jävlar va han luktade o luktade i bilen körde med rutorna nera hela vägen hem.
Sen blev det slangen o hel flaska schampo.


Å så ryster vi oss lite..............



Å så rullar vi oss lite efter duschen.............................

Blev en dusch till på söndagen för han luktade lite fortfarande.

Kvällen var vi hos goda vänner åt gott o drack gott.

Söndagen jobb o jobb.
Lite pyssel i trädgården var ju så fint väder.

Nix dax o hoppa i loppelådan.......

DU TOSSAN fler bilder kommer här...................................








Kommentarer
Postat av: Susanne

Hahahaha det hade jag inte villat missa med Rocky o koskiten.. dock hade jag gärna hoppat över lukten

Hahahaha men det verkade roligt ändå



kram

2009-05-04 @ 22:58:39
URL: http://sannens.bloggsida.se
Postat av: veronika

Riktigt naice att rocky rullade sig i ko skit.MMM.jag blir så glad av alla vackra bilder som du lyckas fånga på bild Haha kram

2009-05-05 @ 12:58:35
URL: http://verrow.blogg.se/
Postat av: Olga med Best, Puma & Fjant

Vilken fin hund du har! Både med och utan koskit på :)

2009-05-05 @ 16:39:11
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/
Postat av: Olga med Best, Puma & Fjant

RE: jag köpte en hybridkamera - en systemkamera som man inte kan byta objektiv på typ. Jag är inte så intresserad av att fota så mycket annat än mina hundar så 12 tusen för en likvärdig (riktig) systemkamera kändes lite väl saftigt.

2009-05-05 @ 22:14:04
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0