Plötsligt i Vinslöv.......................

Så var det tisdag o man kan stå på benen utan o svimma................

Åkte på nån jädrans kräksjuka i söndagsmorse halv fem fiiiiiint NOOOOT jag skulle börja jobba kl 7.
Bara till o ringa o väcka min kollega hon fick rycka in. Hon e guldvärd!!!! Tack för det A-C!!!

Fredagen var lugn lite mat sen hyrde vi film med granne o hon valde en sååå tråkig film breakfast whit scott tror jag den hete jag somnade. Nästa gång får hon stanna hemma o jag välja hahahahah.

Lördagen full rulle upp tidigt lämna sonen hos morsan sen  hämta syrrans bil fick låna den tack o puss på kinden för det. Sen bar det av till VINSLÖV................. Jajamensan.
Aktiveringskurs på en fabrik där med hundarna o vilken dag.

Började med o träffa alla som skulle vara med.
Sen blev det genomgång av fabriken o vad som skulle hända under dagen.

Vi började med o samlas utanför.








Så var det tandvisning men se det gick inte Rockan på.
Brukar iinte vara problem men här ville han inte vara med.


sen bar det av in i fabriken o börja med miljöträning.
Olika ljud maskiner var igång högtrycksluft slangar som låg o pös.
En ceementblandare med saker i som stod o skramla.
Kanonträning för hundarna o trötta blev dom av det.


Huuuuum va e det som pyser??????




Mysko maskin den där


Ojoj va e detta????


Från detta håålet var det läskigare.............


Tryckluftsjagare








Testa rullvagn oooo läbbigt men där e ju köttbullar..................


Hoppa upp på pallar






Sitta på rullvagnen o åka en sväng gick kanonfint.




Marina vår tränare o hennes Cattla visar oss hur vi ska göra på uppletande av föremål.


Cattla sprattla hittade finfint...................




Ååå så sbär det iväg....................

Fler bilder som Dan tog finns på  http://www.annshundar.se/aktiveringskursen.htm

Jag drog vid två tiden då jag skulle till Skivarp o fota ett bröllop i möllan där.
Spännade o vilket mysigt bröllop det var.



Rockys nya leksak



Nu ska jag redigera bröllopsbilder o se vilka jag ska framkalla.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, för en mycket trevlig dag. Det var ett tag sen jag hade så roligt. Dan hade nog också roligt fast ibland tycker jag han är pinsam ler

2009-11-18 @ 09:35:42
Postat av: Marina

Tack själv Malin! Det var jättekul! Jag hoppas vi kan göra om det efter nyår!

Fina bilder! Kram

2009-11-18 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0