Full rulle............

Full rulle har cet varit här med Götteborgsresa o allt annat som skall göras i livet.

Kom i väg till Götet gjorde vi jag tog med min systerdotter Ida.
Åkte upp på fredagen anlände vid 16 tiden.
Upp på hotellrummet. MAx fick syn på badkaret o ville börja med o bada.
Men jag o Ida ville ut på shopping, o så blev det.
Där lallade vi runt till sjutiden sen tebax till hotellet o softade o naturligtvis badade vi. Det var så skööönt.
Vi har ju inte badkar hemma.

Lördagen började vi med god frukost. Så mycke gott o välja mellan ju.
Sen blev det shoppin gigen.
O så hamnade vi på  Paddan båtturen. kallt men trevligt.

Sen blev det dax o bege sig tebax till hotellet.
Kl 2 skulle vi se Wlaking whit dinosaurs.
Helt underbar show magnifik var den. MAx satt som ett ljus hela tiden o när den var slut sa han; JAg visste den skulle vara
en liten stund bara.

På kvällen mat på hotellet o softa o bada igen hahahah liknade russin.

Slänger in lite bilder får fortsätta senare.


Ida o MAx i sängen


Max badar


Max laddar för ett race


Max pausar


Ida o Max


Vem har glömt sin bok????


Iväntan på båten ska gå.............


Buspojk







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0