Kraschad data jobbat för mycke.............

Ja det var ett tag sedan jag bloggade.
HAr jobbat myyyyycke mer än vad jag borde.
Sen så ballade min laptop ur o jag hade inge backup påalla mina tusentals fota så jag får så mitt kasta o bita i det sura äpplet.
MEN troligen så kan min datakille rädda allt får mer besked imorn.

Snart e det semester åker till göteborg på fredag kommer hem på söndag.
Vi ska se Walking  whit dinosaurs.
Ska bli spännande.................

Kanske vi hinner med lite lite shopping ska iallafall påuniverseum en runda sen får vi se vad vi gör.

Håller på med ovanvåning går framåt. Målat elementenidag o  sorterat mer skit där uppe.
Planerar var saker ska stå lampor jag vill ha m.m.m.
Det e så kul......... längtar

Kom o tänka på vänner o speciellt en. Vi e så lika o goare människa får man leta efter men vi träffas inte ofta alls.
Visst man ska inte skylla på avståndet men jag sätter mi ginte på cyklen o drar iväg hur som helst.
Saknar henne så in i vassen så det e otroligt.
Just nu går honom igenom en stor händels i sitt liv o jag e inte där sysiskt.
JAg finns via data telefon mail.
Men inte nära det känns trist o inte få uppleva det nära o få dela henns glädje o framgångar bakslag osv,osv.
Men du vat att jag alltid finns för dig dag som natt  i glädje o sorg min vän.................

Nu ska jag göra en kopp te o njuta av dom sista timmarna på denna vecka..................


Max med sina julklappr julen 07 Byggare Bobkit


Tanja R.I.P


Max o Morfar myser...........




Kommentarer
Postat av: Sannen

Naaw, lilla snorrpass... fan vad man saknar den vovven ='(

Önskar man kunde vrida tillbaka tiden till då de båda underbara djuren fanns....



Usch, nu får de vara slut på kommentaren innan tårarna forsar helt!



Puss i ljumsken

2009-10-05 @ 15:25:26
URL: http://addictedtodragonsandskulls.blogg.se/
Postat av: Helén

Men duuuuuuu. Var du tvungen att skriva så. Rinner ju tårarna nerför kinderna IGEN...

Ja jag saknar dig så otroligt mkt oxå. Men som du skriver, vi finns ju här för varandra på data, tele o även sms nu...haha....

Att man kan finna någon så pass som man bara har pratat med på msn ett bra tag innan, men ändå klickar det när man träffas..ler

Men du, det där med cykeln tycker jag låter som en bra idé... Kan ju se hur lång tid det tar... Lovar att jag bjuder på mat o sovrum när du kommer..



Massa kramar till dig o grabbarna. Hälsa dom så gott.

2009-10-06 @ 09:18:30
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0