Måndag........... o feber.......

Maxen vaknade inatt drömt mardröm. Fick ligga med mig på soffan tyckte han var varm.
Jajamensan han hade feber 38,6. Så det blev till o stanna hemma idag. HAn har haft temp på 39 under dagen
så hemma imorn med.

Hoppas det inte långgående för på fredag ska vi till göteborg men får ta en dag i taget.

Passat på o röja bland lite papper nu när man blev ledig. Plockat undan lite här o där tvättat en maskin.


Ikväll blir det kurs med Rockan the bulldozer så får han heter nu efter ha hade budföring förra veckan.
Det var Marina som tyckte han var det. HAn bara for fram som en bulldozer full kariär hej o hå hahahaha.

Nu ska jag fixa lite till leta upp mössa o vantar då kursen e utomhus så man inte står o fryser. Vi tränar en o halv timme så börjar ,an frysa e det kört.

Puss i ljumsken!


Här e han inte gammal min lille Plutt Max.


Max läser eller???????


Vattenkrig


Max påskkyckling

Tanja solar sig.................


MAx lycklig kör gräsklippare


Max takläggare


Min älskade MAx fotat på dagis


Buster Keaton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0