Lite gamla bilder nån nya.............

Har inte blivit så mycke bloggande då jag åkt på nån jädrans bronkit.
Trött o tungt o andas så ja ghar varit  hemma o tagit det lugnt.

Tränade dock med Rocky i måndag på kursen o det gick jättebra han hade dock lite utbrott men inte mycke.
Skönt det går bättre o bättre.

Max började sin fotbollsträning i måndags o det gick bra men där var en kille som var lite bråkig sprang o knep Max i gumpen ett par gånger. Anders var o när han knippit  Max tredje gånge i gumpen gick ANders fram o frågade honom om han hade problem med sina händer.............
Han slutade knippa MAx men ANders såg att han gav sig på en annan kille.
Max e så snäll så han säger inte ifrån.

På onsdagen var det dax för gympa start igen för Max det gillar han oxå. Han var glad att det började igen.
En timmes gympa han var svettig när det var slut. Han gillar när dom gör hinderbanan med massa olika stationer.

HAr itne fotat så mycke mycke så jag bjuder på lite gamla foto istället.

Håll till godo!!!!!!!!!!!


Max första foto taget på dagis. Så söt han e min guldklimp.


Max har ätit lite mat med heeeeela kroppen.


Ja va säger man lilla charmtrollet


Linslus.


Lagar spisen.


Ett bad i bilen..


AAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Man ska ha två glassar annars kan det vara...............


Min favoritbild!


Fotade en raket senhar jag lekt lite i redigeringsprogram.


Grannens katt i min keps!


Lite småländsk skog!!!


Rocky i sin nya klövjeväska. Nu får han jobba lite under våra promenader.
HAn går så fint när han har den på sig o går med huvet högt.


En snigel i min trädgård.................


Max favoritängel som skiftar färg.


Min sjöjungfru vid dammen.


"någon" har våldförts sig på min torso undrar vem det kan vara??????



Avslutar med ett foto som jag gillar skarpt o fångat i rätt i ögonblick.
Tycker det blev kanon!!!
Eller hur my lovely Sunshine?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0