Söndagkväll och en vecka semester kvar..............

Så vart det söndag....... Bara en vecka semester kvar................... Trist men vad att göra.

Har haft fullt upp med besök o städning.
Kört träning här hemma med Rocky kört mycke inkallning o det börjar visa sig så smått nu.
Men det e bara att fortsätta o traggla.........

Skade besiktigat bilen och fått tid på verkstaden den 30 ska den in får klara mig utan bil i en vecka o lite till kanske. Men det går ju bra efter som jag jobbar i byn.
Skulle jag behöva bil så vet jag att det kommer lösa sig.
Blir inte mycke skogen o spår den veckan men vi kan träna annat då.

Systerdotter var på besök och som vanligt så var rocky som en plåsterbit på henne.
Han har verkligen fastnat för henne.

Har läst två böcker i helgen vilket inte har hänt på väääääääääldigt länge. Underbart var det.
Ska leta upp en ny bok i hyllan o börja på nu ikväll har ju ca 150 olästa böcker i hyllan så något
bra måste där vara.

Ha de!!





Ida o Rocky myser









En av mina favoritbilder på Max





Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det var länge sen jag själv läste något - även om jag gjort några tappra försök :P



Sv: Inte illa med en vovve man nästan får dra ett skall ur :P

2010-08-09 @ 17:11:35
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är helt klart värt ett försök! Allt jag behöver nu är lite arbetsro någon vecka! :)

2010-08-09 @ 18:14:51
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Maria

5 veckor går förvånansvärt fort. Nu är man tillbaka i grottekvarnen igen och jobbar för fullt!

Ha en riktigt bra dag

2010-08-10 @ 07:10:52
URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0