Söndag igen!!

Jisses jag sov till halv tio idag. det har inte hänt på evigheter, vilket resulterade i att jag var seg ett par timmar innan jag kom igång med dagen bestyr.

Funderade på om jag skulle gå o jobba, men slutade med att jag tvättade bilen o satte gubben på att polera chromen.



Ren o fin blev den. Tog lite invändigt med. Fick Anders till o laga Rockan bur med han har ju huliganat på den så det behövs en skiva invändigt så han inte kan dra in selar o linor o tugga mer än vad han gjort.
Fick ett par bra bilder på ANders o då vat jag var jag har han kasnke ska slänga in han där när han e dum.


Anders i rockans bur hahaha

Va gör du i min bur???






Gott med ben!!!


Fina tänder..........


Lite hårdhänt bus med husse uppskattas då o då tycker Rockan


Ryggläge i skuggan





Har även hunnit att tömma dammen o städa av den. Shit va många fiskar där var.
O lite yngel med o en bebisgroda. rent vatten där..
Bestämde mig för att tömma ut en del vatten i poolen då jag inte får rättsida på vattnet e fortfarande mjölkigt trost phsänk o chokklorering.

Nu e det snart dax för att ut o gå milen med Sunshine o Lussan.






Kom igen dåååååå husse......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0