Lite bilder från ditt o datt!!!!!

Har ju varit återigen i Vinslöv för miljöträning.
Som vanligt trevligt galet sällskap o bra träning.

rocky visar sina framfötter hela tiden. Han har fått bättre kondition.
Uppletande av föremål har inte varit hans grej, vilket jag nämde när det var vår tur.
Puff sa det o jag fick mig en smäll!!!
Säg inte negativt innan  ni börjat utbrast Jeanette.

O  jajemän. Rocky visade väldigt stort intresse, jag hade brandslangen som föremål.
Hanvar så duktigt o så på hugget.
Vi tog hans pipis o la men det blev lite svårt för han MEN han gav inte upp jan jobbade verkligen länge o fint.
Hade det varit för ett tag sedan hade han gett upp.

På söket i ladan var han jätteduktig o jobbade på djupet trots mörkret. Härligt o se.
Alla hundar jobbade bra på djupet även duktiga Carra som var med för första gången!

Rocky o jag kämpar på med vår träning det går upp och ner men jag e nöjd med "Den Störde"!!!








Morra pansarvagn!!


Carra har matte på fall!!!


Dizza!


Söt som en Caramel!!!!!


Rocky speedar i flishögen
















Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jepp, så är det. En smäll för varje gång du har förutfattade meningar... ;-).. han har gjort stora framsteg o du kan inte stanna i de negativa banorna, utan du vet ju vilken förändrad kille Rockan är.



Härliga bilder :-)

2010-10-30 @ 20:33:14
URL: http://www.dizza.se
Postat av: Maria

Wow! Den sista bilden borde du göra vykort av! Helt suverän!

Visst är boomern en helt outstanding leksak! Blir helt klart en i största storlek när vi flyttar ut till landet.

2010-10-31 @ 12:04:39
URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0