Nytt år nya utmaningar!!!!!!!!

Ja det har gått en tid sedan jag bloggade. Tiden och orken har inte funnits där precis.

Men ska jag väl orka blogga lita tror jag.

Julen o nyår kom och gick med vindens fart.
Nyår var lugn då jag jobbade natt.
Julen var oxå lugn.

Gav mig själv en liten "utmaning" i julklapp. Idag så tog jag tag i det o kickade igång den lite smått.
Tycker att gick bra idag och framför allt Max som e så tålmodig med sin mor. Han fick snällt följa med och han väntade med stort tåla mod. Älskade påg!!!


Jag trivs bra på nytt jobb och det rukkar på bra tycker jag.
Mycket intressant och mycket nytt att lära sig.
Det är roligt att gå till jobb.


Livet flytter bra.

Hoppas på ett riktigt bra 2011!!!!!!!!!!!!!!!










I helgen hade vi mycket trevligt besök av Jocke o Alex.
Vi åkte till Ugglarp o hälsade på vår mormor.
Jag hade inte sagt till mormor att dom skulle med så hon blev glatt överraskad .
Sen hem till oss och åt go middag Jocke o Max spelade ps3
Max kväll var gjord!!!!
På söndagen var det slappe
Och för Jockes dell var det spel med Max för hela slanten.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0