Tosselilla - lockar fram barnet i en!!

Japp onsdagen var det heldag på Tosselilla sommarland gud va kul vi hade.
Det var jag o granne o Max. Vi hade Max som svepskäl det var ju han som ville dit ju....................................
Vi lekte, badade åt sockervadd med jordgubbssmak åkte karuseller.roade oss hela dagen från tio  till sex.
Vi var trötta då men var nöjda efter bra dag med bra väder.

Nu kommer lite bilder från vår dag................


Max hoppar för fullt.


Jag i min bästa pose hahahahahahah......


Jag o Max på o hoppkudde


Max gräver..


Vi (jag) kör radiobilarna............



Max o Jag åker larven....


Max o jag åker fritt fall barnversionen...............


Max åker en barnkarusell


Fikapaus. Max sitter med sina vinster en boll o nalle som jag vannt till han i en sån klo automat. Första gången jag vannt nåt i en sådan.

Max matar geterna.
Det gillade han.


Ett minihopp på den mindre studsmattan.

Jag vet inte hur jag lyckast få större bokstäver råkade bara trycka lite så blev det så här....


En söööööt liten gris...


Max dröm att hålla i en kanin.

Max spelar minigolf för första gången i sitt liv....


Max snackar med en dinosaur


Max kollar vattenfallet o trollen.


Max snackar lite med en åsna.


Påfåglar fanns lite överallt.


Sitter på tåget som kör ett varv runt tosselilla.


Åker kassebana.


Vi kör i kapp..........
Max vann...............

Kör lite till........


ååå lite till.......


ett varv till


Satt i en snyggings knä.............


Max hälsade oxå på hum snyggingen..


Jag kör go cart det e sååå roligt skulle
bara gått liteeeeee snabbare.....


Sista karusellen inna hemfärd.

Trötta o glada var vi det var skönt o komma hemma efter en toppendag!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0