Lite av varje..............

Shit vad tidne bara springer iväg alltså fanimej helg igen.
Veckorna bara rullar på tycker man inte hinner med något vettigt alls.

Iveckan fylld ejag år grattis på mig!!!!
Men jag har inte haft fest o ska inget ha vill inte orkar inte.................

Min födelsedag var i onsdag  på kvällen var jag o lyssnade på Johan stael von Holstein i trelleborg.
han pratade on entreprenörskapet.
Helt klart intressant o mycke matnyttigt det trodde jag inte.

Torsdag jobb lugn kväll fredag jobb lite inhandling

På kvällen bjöd jag in Katha på middag o tårta.
Blrv fläskfile gryta med ris gott!!!!!

Sen tårta med hallonmousse o chokladmousse.






Muuuuuums e så gott med tårta.
Ska till morsan idag så jag har bakat en till  osm jag ska ta med o bjuda på.





Idag har jag inte gjort för mycke känner mig lite trött så jag har bara bakat  tvättat lite
Fått Max till o pröva lite kläder o plocka undan sånt som e för smått typ halva gardroben han växer fan värre än ogräs ju.

Gjorde en redig vädermölla i köket halkade i en vatten pöl den underbara Rocky gjort vid sin vattenskål o jag hade foppatoffler på mig. Skulle kolla tårtbotteni ugnen  o la mig raklång tom emot med händerna shit va ont det gjorde e trött o ont imina händer nu mend et e inget ovanligt dom börjar bli slitna dom jäklarna..................


Bjuder på lite fotot från veckan sen ska jag  blinda fem minuter på lille visaren inna vi drar till trellehulla!!!!!!!

Friden liljor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag e såååååå fin i close up!!!!!!!!!!!!


Eller hur jag e  ju så underbart söt????


Älskar o bada i stillastående vatten som luktar o  där det e massa gegamojja


Bland det bästa Rocky vet e när Anders leker med honom o dom brottas o håller på då trivs han.


Och så avslutar vi medlite kel..


Rocky tar ett var med sin nya boomerboll han kan inte bita över  den o den e stenhård.
Men inget förvånar mig om jag kommer ut en vacker dag o han  har lyckat tugga i den ändå............


HEllooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tittut................................


Rocky på väg..................


Men kasta bollen dååååååååååååååååå...................................


ÅÅåååååå va sugen jag e o jag vaktar tårtan inte röra jag lovar jag bara vaktar
jag lovar att jag bara vaktar inte röra.............



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va en go tårta mmmmmmm

2009-09-13 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0