Helgen slut.......................

Så var helgen slut. Det går rent för fort dessa helger.
Vill vara mer ledig så jag hinner med lite mer av varje.
Helgen har varit lugn. Varit hemma fixat haft besök av Lussan.Kollat golv till Maxens rum varit i skogen.
Söndag var det jobb o jobb sen bio med Max vi såg Alfons Åberg. Den såg jag med när jag var lite o den gick på tv. Vilken flaschback.......................
Sen gick vi upp till min moster o då kom kusinerna så åt vi god mat kycklinggryta med dragon mums.
Max åt mycke ....................
Sen bar det hemmåt o nu sitter jag  med tv på o glor på Morden i midsomer.
Max ligger i sängen kol´lar  Starwars Anders lastar släpen till imorgon, påminner mig
om jag måste med packa o dra fram grejor till imorgon som jag ska ha med på jobb.
Jaja det hinns väl det med hoppas.

Nu bjuds det på lite foto från veckan.


Dyng bagge pausar i livet...............


Max har lövkrig med sig själv


Max posar.


Min lilla fotomodell!!!!!!!!!!


En dyngbagge har tröttnat o gräver ner sig....


Åter igen min modell............


Max o Rocky åker kassebana i löven ner för en backe


Rött o grönt


Min lilla filur


Gräs










Rocky i sandlådan










Kommentarer
Postat av: veronika wall

Härliga bilder .Du måste lära mig hur man sätter initialern a på bilden

2009-09-20 @ 22:25:40
URL: http://mammawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0