Pannkakor i massor!!

Onsdagen gick i pannkakans tecken!!
Hämtade upp moren min o syskonbarn sen drog vi till Höganäs och pannkaksladan.
Där intogs det pannkaksbuffé, ät tills du storknar.
KAn tro barnen gillade det.
Där fanns ju glass chokladpudding grädde färska jordgubbar sylt i olika smaker.
Tunna pannkakor Amerikanska pannkakor kunde få med bacon eller chili con carne.

Hela ställes andades barn, leksaker utspridda överallt en lekplats oxå den var uppskattad en lite lådebil.
Detta var verkligen för barnen.
Ungarnan ville knappt lämna stället.

Blev lite shopping i outletaffärerna som ligger runt omkring.
Sen drog vem söderut då jag hade jobb på kvällen.
















Ida e mätt o trött




Ida fotade lite




Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Här sitter man hungrig, och plötsligt blev jag sugen på pannkakor :P



Sv: Tonen i bloggen har ändrats väldigt mycket detta år, och jag har funnit en nivå jag är nöjd med. Dock så lyckas jag inte alltid skriva om saker så att de blir intressanta. :)



Ha en fin dag!

2010-08-06 @ 12:28:59
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Maria

Verkar som om ni haft en kanondag! Vilken lycka för ungarna :)

Nyponpulver är kanonbra att ge till hundarna, ska bli kul att se vilken förändring jag ser på framförallt Nikki.



Jag har hundarna försäkrade i Sveland och har brukbarhetsförsäkring i deras försäkringar, då har man per automatik en försäkring som heter Sveland Hound och som försäkrar hundföraren och familjemedlemmar för skador, invaliditet och dödsfall. Superbra försäkring!

2010-08-07 @ 12:45:45
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: Maria

Här har vi grått väder även idag. Men det ska väl vara så sista dagen på semestern ;)

2010-08-08 @ 13:43:10
URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0