semestern är slut............

Ja sorligt men sant. Semestern är slut för i år. snyft.
den bara ran iväg för mig. Hant stryka en sak på att göra listan.
Men jag har hunnit med mycket annat skoj.
Hundbad  spårträning framför allt och det börjar lossna för min störda galning .
Så nu är et lite andra saker som ska tränas o blöttas och nötas.

Kollar lite på kursutbud, det svåra är var jag ska träna.
Känner att jag inte kan träna för vem som helst utan denna/denne måste vara väldigt kunnig och framför allt inte försöka vara en beisserwisser som ska försöka bemsätra min galning på olika vis.
Man måste ta honom på rätt sätt för att det ska funka.
Och ärligt det e inte många jag har förtroende för, men jag känner ju o andra sidan inte så många.

Har ett handfulla i minnärhet som klarar av Rocky kan ta honom när han försöker köra över folk.
Så jag får fundera lite till.

En sak är klar en kort fotokurs introduktionskurs i systemkamerans värld  är bokad.
Så kanske man blir lite klokare elelr inte..........................

Regnade som f i helgen men gav en anledning att mysa med bok i soffhörnet!!!


Regnade så mycket att det blev störningar på tv Så fram med parasollen den e bra till mycke!!!



Äckeldjur!!!! Lika onödiga som fästingar. Vill inte ha såna som husdjur!!!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Alltså, jag hatar verkligen spindlar. Vidriga små kryp!! :S



Sv: Ja, vädret spelar egentligen mindre roll i goda vänners lag :)

2010-08-16 @ 17:43:49
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Maria

Kul med kurser!

Nu är det filmtajm på bloggen ;)

Ha en riktigt bra dag.

2010-08-17 @ 08:27:44
URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0