Spårträning

Idag for jag o Rockan ut själv o la lite spår.
Första spåret hade jag lite näring i samt tre föremål samt slutföremålet (den stora kampen).

Han gick på fint och arbete sakta o säkert plockadea lla föremål fint samt slutet.

Sen testade jag att gå ett utan näring och bara slutföremål. Han brakade på som den huligan han är.
Fick hålla imot då jag tycke det gick lite fort.
Inga problem alls där heller.
Så jävla nice, polletten har trillat ner o han börjar tycka det e så kul oxå.

Nix nu ska jag på klädbytarkväll med tjejerna.


Trött o varm kille letar fram svalka


På g igen


vilopause


Max sådd majs o morätter, man spr i det mab har hemma



Max räfsar gårdsplanen


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag måste också ut i skogen och låta hundarna ägna sig åt nosarbete, men min lilla figurant (morsan) är tydligen väldigt upptagen :S



Sv: Man behöver sin egen lilla plats där man kan släppa alla krav som läggs på oss. :)

2010-08-10 @ 20:09:10
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Maria

Men va kul att spåret går bra!

Då är det bara att köra på då, så kanske det blir en tävling i appellen lite senare. Vet att du kommer att fixa det :)

Ha en bra dag!

2010-08-11 @ 08:10:36
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: Maria

Tackar! Vi hade verkligen en kanonbra spårträning igår :)

Ha en fin dag!

2010-08-12 @ 08:06:58
URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0