Ännu en bra dag med Rockan.

Jajemen. Ännu en bra dag med Rockan
For till sövdesjön med Jeanette Dizza o Morra.
Simmade på bra o var duktigt.
Kom två okända hundar som oxp badade o skälllde o höllt på.
Hälsade lite på varandra sen fick det räcka.

Rocky var på väg till dom men jag bad han låta bli o han stannande WOW WOW WOW.
Han stannade hos mig o Jeanette o brydde sig inte. Så härligt.

Något vi behöver träna på kom vi fram till var inkallning när han går lös.

Men den nöten ska vi nog oxå knäcka

snart semester bara fredag o söndag kvar sen tre goa veckor


en liten ung Rocky




Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det härligt när det lossnar och bitarna faller på plats?!! Söta Rockan ;)

2010-07-22 @ 22:03:20
URL: http://www.marigo.bloggagratis.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Inkallning är alltid viktigt att lära hunden - för egen del så behärskar inte precis alla det, men å andra sidan släpper jag av princip aldrig mina hundar. De har 2000 kvm att roa sig på här hemma.



Går jag ut med dem en och en brukar jag föredra flexikopplet så att de kan röra på sig mer naturligt :)



Sv: Jag får se om jag inte rör om i grytan igen senare. Jag har inte riktigt tid att göra det under resterande del av veckan - men jag har semester nästa vecka också ;)

2010-07-22 @ 22:22:12
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Maria

Det är verkligen kul med läger! Kan verkligen rekommendera att åka på ett. Men då ska det vara läger som har bra instruktörer/figuranter.

Ska försöka uppdatera bloggen med bilder från våra dagar, varje dag!

2010-07-23 @ 07:06:37
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det gick bra på bröllopet. Har precis kommit hem, och tänkte börja sortera lite bland bilderna innan jag går och lägger mig. Det blir en lugn och skön stund för mig själv nu när alla andra tycks sova :)

2010-07-25 @ 04:04:04
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0