Premiär för Rocky idag!!

Japp idag var det premiär för Rockan!!!
Att få tillgång till hela husets nedanvåning när vi inte är hemma.
det var lite för stressigt för honom.
Men var det dags, mycket p g a värmen.
det är svalare i den del av huset där han inte fått vara.
Cyklade till o undrade om han skulle slakta soffan.....

Men när jag kom hade han inte rört något alls.
Min duktiga huligan!!


Blev bakelse idag. Mums fiket hade fått in en ny som var glutenfri. Tänkte det var bra för Max äter alltid budapest.
Han var inte så god tyckte han men den såg fin ut.



Själv satsade jag på en päronmousse muuuumssss


Smaskens


Max körde lite sitt ligg sitt fint o high five med Rockan
Går jättebra men sen gör ju Rockan nästan vadsom helst för godis

Först delade dom en isglass som goda vänner












En bit till diiiiiiig................


ooo en biiiiit till miiiiiiiiig


Max fotar


Max tränar Rocky







Blev en rundan till skogen efter att Rockan visat sig vara på hugget igen i värmen.
Han drog ut ögonen i en av Max gosedjur.

Blev en promenad där jag spran o gömde mig flera ggr för att få hans uppmärksamhet o det funkade bra.
Avslutade med ett litet spår som jag lagt ut innan vi gick på promenad.
Han skötte sig helt ok.


Pause i skogen





























Ser ni svinen??




Trött kille.................




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka godsaker ni klämmer i er! Jag vill också ha!

Duktig är du som ligger i och tränar, fin hjälp från sonen har du ju också :)

2010-07-14 @ 16:18:51
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: Maria

Passerar Skåne på väg till Danmark och VM i IPO för rottisar i september, kanske skulle stanna till och ta en bakelse då ;) Skämt å sido, vi lär nog bara bara gasa förbi och sikta på hotellet i Köpenhamn ;)

Ta inte alla idéer på en gång, välj ut en av dem och kör på det ett tag. För mycket olika signaler gör bara hunden osäker.

2010-07-15 @ 10:19:38
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

så bra att vovven fick smaka lite glass också :)



Sv: Ja, att bo på landet är helt underbart om man har hund :)

2010-07-15 @ 14:02:00
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0