Spårträning idag................


Bestämde mig för att ut o köra lite spår idag.
Idag hade jag ingen feedback eller support utan fick lita på mig:-)

Men det vart lugnt.

La först ett kort spår, en liten kamprulle i mitten.
Rocky drog fint nosen i backen hela tiden ända fram till kamprullen i mitten.
Massor beröm lek med kampen. Byte kampen mot köttbullar. la undan kampen  och väntade på att
Rocky själv tog upp spåret igen. det og inte lång tid innan han gjorde det.
Han gick fint enda till slutet där det stooora kampen låg.

Sen ka jag ett längre spår. Det funka de fint tills ca en meter från slutet men jag bara stod o väntade ut honom, och han hittade rätt o tog slutet oxå.

Super nöjd e jag!!!

avslutade men en skogspromenad med bus o stoj med sonen.

Slänger in lite bilder från tisdagen spårträning oxå







Max fotar






Max fotar sig själv

























Skönt med svalka



rulla ner för backen e nice





Tisdagens bilder!!!!


Morra























Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är roligt att spåra :) Vi skulle gjort det idag, men ett oväntat oväder drog in, så i stället får vi sitta inne och uggla :)



Sv: Man får passa på och njuta av tystnaden när man kan :)

2010-07-30 @ 08:47:33
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är alltid roligt och se att dem lär sig mer och mer :)

2010-07-30 @ 09:05:40
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, tiden går alldeles för fort - men samtidigt så får jag ta igenom mig ordentligt nästa år :)

2010-08-01 @ 10:29:42
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0