Midsommaraftonskväll

Nu har lugnet lagt sig här.
Har avnjutit god mat o dricka i goda grannaar o vänners lag.
Började med maten hos grannen vid fem, vi hade lite knytis. Enkelt o gott och traditionel midsommar mat.
Naturligtvis avslutade vi med jordgubbar.

Sen började bli lite kyligt i grannens trädgård då hon inte har så mycke sol. så vi bestämde oss för att flytta över till vårt trädäck där vi har kvällsolen.
Vi hade jättetrevligt o mycke skratt o skitsnack.

Under dagen har Max o Anders haft vatttenkrig och jag hade vattenkrig med rocky. Drog fram vattenslangen o schampo sen blev det midsommarbad. Ska bara komma ihåg o kamma han imorgon med furnimatorn imorgon och frontlina han.

Imorgon står inget på schemat utan bara göra vad som faller oss on . Härligt!!!!!!!








Härligt blomma jag fått av härlig vän!!









Min vackra paradisbuske










Kommentarer
Postat av: Dina

Var ett tag sedan jag var här inne och tittade på dina foton, super fina verkligen!Kul att man bara kan trycka sig in via facebok, typ via länken, det blir lättåtkomligt.

Kram!

2010-06-27 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0