Snart dax!!!!!!!!!!!

Ja nu e det inte långt kvar!!! Snart dax att gå på sista passet på mitt gamla jobb och börja på mitt nya.

Har dock tjuvstartat lite och kör nån pass.
Just nu jobbar jag natt. Trivs rätt bra med o jobba natt, men får väl se hur det blir när jag har ett par i rad.
Den värsta tiden är runt tretiden, då känner man hur det börjar dra i ögonen. Då gäller det att man har sparat lite arbete  där man står eller man rör sig lite så man håller sig igång.

Har inte hunnit träna så mycke då jag har jobbat en del. Dock har det blivit lite skogspromisar o det gillar ju Rockan skarpt.

Ska se om jag kan kicka igång lite träning igen när allt har hamnat på plats på nya jobbet och jag bara har ett jobb. Få lite ordning på saker o ting.

Nu lite käk sen lite nattsysslor!!

Psssst blir chokladpudding o jordgubbar sen


Gluggen


Cooooling



Rocky på valpkurs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0