Ojojoojojoj va tiden går............

JA här har jag inte varit på ett tag.
Jobbat mycke och så har jag varit ute mycke med Rockan och Jeanette & Co.
Träning promenader. Har även varit på Jakt o fiskemässan. Hittade kläder till mig o vinteroverall till Max.
Varit o testat på hundsim i Tomelilla.  Stolt över rocky som klarade av att bli hanterad av okänd. Gick fin fint.

Kört lite spår men det gick åt pipsvängen då det kom rådjur mitt i spåret. Han var helt låst efter det.
Dizza fick ta hans spår o leta upp kampduttarna.
Sen fick vi ta ett motivationsspår. Jeanette gick ett spår med en kampdutt. Visde sig för rockan först sen tog vi undan han.

Kan bara säga har aldrig sett Rocky spåra  med sån fart o kraft yeeeeeees...........
Så vi får ta lite motivationsspår ett tag nu.

Har även börjat traska milen. För "visa" har ju fått för sig att vi kan springa den till våren..............
Men jag har ju Rocky som kan dra mig upp för backarna hahahahahah.

Igår var vi på Ystads brandkårs övningsplats och körde miljöträning.
Toppendag med toppenfolk o hundar. Alltid lika roligt o träffas o prata o träna tillsammans.

Mäkta stolt över Rocky som klarar mer och mer för varje gång. Han gär det jag ber honom om utan att tveka.
Härligt!!! Vem kunde tro det för ett år sedan typ..........................

Han var en slagen hjälte som snarkade på soffan hela kvällen!!

Slänger in lite blandade bilder


de tre musketörerna.  Morra "håller" i Rockys lina o försöker bromsa han.












Dizza inte så impad










Bli fönad e helt ok






Rådjur o spåret
















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0