Då var man inne i trallen igen......................

Ja då e man i samma tral igen med jobb o jobb....................
Tisdagen var det fyra timmars jobb hämtade sonen på dagis, hem fixade lite pappersarbete.
Sen körde vi till mormor där lämnad ejag sonen sen stack jag o rockan till albäcksskogen o sen smet i över  till havssidan o gick där med det var sånt härligt väder.





Det prasslade lite i löven o då hittade vi denna lilla groda.



Söta vårblommor




Onsdagen var jobb på förmiddagen hätmade sonen sen var det slappa nån timme sen gympa för sonen o sen jobb igen för mig.

Torsdag jobb hela dagen rockan på hunddagis så nu  han så  trött.



I helgen  e det sökhelg med rockan det ska bli kul  o se hur han beter sig.

Nu ska denna svensk lägga fötterna på soffbordet o slappa!!

Må gott!!!


Mina ständiga följeslagare skuggan av mig o rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0