Så var det lördag..............

Japp veckan har gått fort
Torsdagen var det jobbhela dagen.

Fredag jobb sen hämtade jag min son o hans kompis på dagis vi drog till skogen o var där i ett par timmar.
Killarna hade skitroligt o sprang runt som bara den.

Sen blev det MCD mat med hem. Sen  kollade  dom in film o varvade ner.

Hela kvällen var full rulle kl halvtio däckade killarna i soffan jag bar in dom i min säng.
La mig o läste kan säga att det inte blev många timmars sömn hade ju två trötta snarkiga killar i sängen vaknade med fot i nyllet hahahahha.

Dom vaknade vid sju så full rulle igen.
Kompisen blev hämtad vid nio.
Telefonen ringde vid tio  då var det tjejkompis som ville leka så nu e han där.
Ska snart hämta hem honom för syrran o co kommer vi ska på marknad o åka karuseller.
Sen blir det grilla i kväll i det goa vädret.
Slänger in lite bilder från gårdagens fotningar.

Hoppas ni gillar dom!!!

Ha en gi lördag!!!!!!!!!!!!!!!

 



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej malin du fottar värkligen jätte fina bilder jag tror inte jag har stavat rät på allt nu du vett hur jag stavar hihihihi ses senare idag / Ida

2009-04-25 @ 13:54:14
Postat av: veronika

Skitgrymma bilder ....Jag vill också köpa en riktig kamera ...Ellerhur e det kul att plåta .Det är bara så jäkla gött.Vilken underbar helg vi har haft Hoppas verligen att denna vecka med blir så.Ellerhur.Kramig

2009-04-26 @ 20:56:58
URL: http://verrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0