Harry Potter och lite fotoprojekt

Såg Harry Potter o halvblodsprinsen igår. Tyckte den var helt ok men ser med spänning framemot den sista har ju lyssnat på den som ljudbok o den var kanon.

Min systerdotter följde med hem o sov här inatt.
Vi har badat o haft vattenkrig o geggamoja krig hehehe inga bilder kameran var i i säker förvar.


I eftermiddags så testade vi lite med kameran har myyyyycke kvar o lära mig om min nya kamera.
 
Vi tog en glas vas satte vit papper på fönstret sen hällde vi i karamellfärg.
Hade ett problem det blev reflektioner i vasen från omgivningen tror jag valde fel fönster.
Kul var det i allafall.

Lite bilder på vårt projekt.










Kommentarer
Postat av: Sarah

riktigt häftiga bilder :)

2009-07-18 @ 11:36:32
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah

Med mig är det hyfsat. Har lite ont i huvudet men det går väl över ;) Jo, jag skulle jättegärna följt med idag men jag har passat våra hundar eftersom mina föräldrar var bort bjudna idag. Men Jimmy kommer inom innan han åker till Ystad så det ska bli skoj att få en sista puss av honom innan han åker :P

2009-07-18 @ 22:59:24
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0