Lite badbilder ..... på begäran...............

Här kommer lite badbilder från när jag hade fint badbesök.
Max var hellycklig............




Martin o Max


Lollo o Martin leker för fulla muggar....


Lollo provar på månlandning


Martin kör max


Ett par fötter undrar vem dom tillhör??

Max o Lollo


Alla tre i vattnet..


Martin o Max i full rulle


Martin gömmer sig

Martin har intagit ryggläge...




Lollo


Tittut


Lite häng................


Plask...


Syskonkärlek på hög nivå




Lovely Sunshine!!!!



Syskonkärlek igen.........................


Kast med liten Lolla



Repris









En glad skit!!!


Kommentarer
Postat av: sarah

Haj du.

Jag har bytat tillbaka till min gamla blogg så du vet det :) så nu är det ninjabob.blogg.se som gäller. fast det listade du kanske ut eftersom den andra inte uppdaterades? hehe. hoppas allt är bra med er alla :)

2009-07-12 @ 22:14:03
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag hoppas filmen är bra :)

Åh, en hel dag på tivoli måste ha varit riktigt skoj.

Om jag har tur så kommer jag över till Bakken med min familj, det beror ju helt och hållet på hur de jobbar och hur mycket det kostar. Me jag hoppas på det. Jag blir som ett litet barn när jag kommer till Bakken :P

2009-07-15 @ 12:32:40
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har röstat på alla dina bilder nu :)



Ska du inte ta och slänga upp några bilder från tivoli?n Hade varit skoj att se lite, om ni nu hade kameran med er :)

2009-07-16 @ 07:46:24
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0