Söndag o göra så lite som möjligt........

Ja idag e jag mör var o såg ladies night igår med tjejerna odet var asbra vilkt ös hela arenan skakade.
Vi träffades hos mig innan o käkade lite tacos.
Sen blev det lite signstars o det var skitkul men shit va tiden gick snabbt det var dax o bege sig ut taxin var på ingående.
Väl i malmö så flög tiden iväg.................
Eferåt stack vi till hullan o gick ot på ett ställe som hade premiär men shit va tradigt vi stack vid lite över ett.
Märks att man inte e van vid o va ute hahahahaha trött var man men vi hade varit igång sedan femsnåret. E inte lätt o bli gammal tant hahahahahahah.

Så idag blir  det lugnt lite film sen lite fakturering o sen lite film till.

Slänger in fler bilder från göteborg............
























Max favoritbild han säger att dinosaurien gör magi det e därför bildern är sån








Kommentarer
Postat av: veronika wall

Skit fräcka bilder.Haha .Tack för en trevlig dag bruden.Det var händelserik ,eller vad säger du.Jag har lagt ut lite bilder på fotona idag .Hmm det var inte jätte många som blev bra .kram

2009-10-26 @ 22:34:32
URL: http://mammawall.blogg.se/
Postat av: veronika wall

Skit fräcka bilder.Haha .Tack för en trevlig dag bruden.Det var händelserik ,eller vad säger du.Jag har lagt ut lite bilder på fotona idag .Hmm det var inte jätte många som blev bra .kram

2009-10-26 @ 22:34:37
URL: http://mammawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0