Sonen sjuk Hunden sjuk vad kommer härnäst????

Ja Max har feber idag med 39,3 s hemma idag med.

Rocky oxå sjuk han har kennelhosta så han får vi hålla isolerad.
Vilket betyder att resan i helgen blir inge kul an av oss får stanna hemma med Rocky då vi inte kan lämna iväg han till pensionatet.
Blir jag o Max som åker. Har ju en biljette över till Walking whit dinosaurs så jag har frågat en om hon vill med får besked senare idag. Annars får jag fråga en annan. Men jag tror inte  hon bangar................

Träningen med Rocky var jättebra igår. Han klarade ställande under gång skitbra. HAn har inte klarat det innan så jag var skitglad..
Men det blir inga fler träningar nu för våran del imed han e sjuk det e jättesmittsamt ju typiskt nu när det går så bra...
Men men bara till o komma igen ju..................

Nu ska jag äta frukost..............


Kommentarer
Postat av: Ida!!!!!!!!

vad är det för röd boll mitt i skogen?

2009-10-26 @ 09:35:49
URL: http://anderssoniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0