Tiden går.......................

Tiden bara rinner iväg..............
Tänk snart e det jul och jag e inte klar med julklapparna ................... som vanligt.
Lovar mig själv varje år att jag ska köpa under hela året så jag slipper springa runt som en yr höna på lille julafton o fixa det sista. Men det funkar ju aldrig....................................
Men visst det e lite kul o vara ute i sista stund sitta på natten mellan lille julafton o julafton slå in paket glo på gamla julfilmer. Dom senaste åren har jag gjort det ihop me grannen.
Men i år så bryts den traditionen. Trist men sant, jag ska jobba nattten då.
Så vi får ta den den 22 dec i stället o slå paket o julmysa.

Ledig nu tredje helgen i rad.............. Vilken konstig känsla att vara ledig inte behöva springa iväg o jobba
Härligt jag njuter.. Snart kommer det helger jag ska jobba men njuter av min lediga till fullo.

Jag trivs så otroligt bra på mitt nya jobb.  Hoppas jag kommer klara av det o jag får fortsätta efter min provanställning e slut.

Har inte hunnit med så mycke fotande. Men får ta tag i det igen.

Lite gamla foto o lite nya bjuder jag på.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0