Nya succén i Vinslöv!!!!!!!!!!!!!



Jajamensan nya succén i Vinslöv.
Ja det var åter dax för Marina & hennes trogna fans att dra till Vinslöv igen.
Det goa roliga träningsgänget som åker till en fabrik i Vinslöv o tränar med våra hundar.
Det e alltid lika rolig o hundarna blir trötta o får jobba ordentligt.


Sen i halvlek blir det mat o korvaluan.
Blev lite vätetid för ett helgäng trillade in o det var en tjej som jobbade bara hon fick slita................

Hade kameran med mig efter att fått köra hem o hämta den lalalalalal ..................

Men vi hade inte det bästa förhållnadet den dagen jag o min kamera.

Men nån enstaka bilder blev det som får duga..
Jag o kameran hade inget bra förhållande den dagen.

Rocky uppförde sig från allra bästa sida. Han var så duktig på alla moment för utom  miljöträningen den tycka han var jobbig. Men sök o uppletande var han så bra.
Körde med påvisning på söket, ja han var bara så bra han var på hugget min lille bulldozer.

Det e härligt o se att han utvecklas o han har lugnat ner sig betydligt.
Matte e så stolt.

Vill passa på här o  tacka vår träna Marina "dressyrmarodören" Nilsson K9 Sweden för alla bra tips o stöd o uppmuntran med vår träning.
Du e guld värd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tackar även alla kursare som har kommit med uppmuntrande ord på vägen.
Det har betyt väldigt mycket för mig när det har varit som jobbigast.

Vi fortsätter vår träning för vi har en bit kvar............
Tack o kramar till alla goa hundmänniskor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Marina & Cattla


Cattla väntar...............


Nu kommer matte undrar va hon har hittat på...............


O nej inte den igen tänker Rockan


Ann & Jenka




Anders & Spike






Jenka åker hiss..............


Försöker få upp Rocky på pallhög............


Hillka kämpar på med Rockan


Uppe till slut bra kämpat!!!!!!!!!!


Goa Zeb


Woffe tuffe............




Åka lite vagn det e jobbigt


En sötweiler...........


Lite mys finns det tid till.....


Uppletande av föremål.


Letar  letar


En gång till..................


Kaugan...........


Se på meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Leta........................


Spike e på g............


Spiken.......


Spike letar................


Urax






Tid för skratt o skitsnack..


Mer skratt................












En gångt till jag e  på hugget!!!!!!!!!!!


JAG E PÅ HUGGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Here i come.........................


Leta leta leta leta.........................


Chila e oxå på hugget...........


jag vill i väg...................


LETA:......................................


Rocky på g.....


Rocky hittar..........


En gång till en gång till...........


Leta leta leta leta..........


Den som söker han finner..................


Hiram alias Araben hälsar lita på folk innan det e dax.


Hiram väntar............


Leta...............


Araben så söt



Tjo hoooooooooooooooo jag letar.............


Jag väntar..............




Jenka på hugget


Så söt jenka




Jenka blenka


Hittat den.......................


Jag kan nå den..........


Klättra kan jag oxå


Jag e duktig...................


Så här tränar visa av oss...........................


Zeb får klappen av Anders




Zeban e på hugget...............


Zeb letar..............


Hittat........


Matte triggar Zeban...........




Zeban letar


Jag har hittat den.








Koncentrerad.............






Chila ska göra sök..


En glad fige...........


Jenka på hugget.


Lite pause o samtal


Lite prat


Jag e på g.............




Kan bära själv..............


Tid för mys o pussar finns alltid.








Otto vill oxå vara med.


Otto skäller






Jag ska skicka Rocky på ett sök.


Marina ställer sig framför så han inte ska se. Göra det lite svårare för honom.


HAn e på hugget.




Hiram (araben)


Jag e så laddad................


Marina Magnus  o Woffe tuffe kör lite skydd


Nöjd Woffe




Magnus försöker få upp Rocky på pallarna. Inget Rockan alls har planer på..........


Magnus kämpar på.... Chila o Hillka tittar på....


Chila e duktig


Lite lek mellan varven


Ååååå testar vi igen..........


Chila Rockys buskompis.


ååå så ännu ett försök......................


ååå så lockar magnus ännu mer.................

Kan säga att vi fick upp honom till slut..........



Detta var lite bilder från Vinslöv.
Ber om ursäkt för att jag inte kommer ihåg alla namn.









Kommentarer
Postat av: Marina

Tack så mycket för alla fina bilder och alla fina ord om instruktören! Kram på dig!

2010-01-31 @ 10:34:31
Postat av: veronika

Häftiga bilder o en himla massa .

2010-01-31 @ 22:59:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0