Tiden flyger i väg............

Japp jag vet jag har inte varit här på läääääääääänge.
Men tiden e inte min bästa vän för tillfället.
Har myck o stå i o fixa o trixa.
Har köpt nya kontorsmöbler . YES!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen så börjar det hända saker.
Upp med sängarna påovanvåning, måla om gamla sovrummet in med det nya.
Så skönt det blir när allt e på plats.

Innan allt detta har vi hunnit med lite jul o lite nyår o massor av snö


Jag Rockan ute i snöfallet




Max full me snö








Ouuuups Det var visst lite djupt.............


Max gillar snööööööööö


En till som gillar snö


Mycke snööööööööööööööööö


Max vackra pepparkakor


Tjooohooooo åka kälke e ballt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIx nu ska jag slappa lite

Fler bilder en annan dag!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0