Lördag söndag måndag............

tiden har bara runnit iväg. Har varit full rulle.
Lördagen bestod av god middag trevligt sällskap som avslutades med taxi till Svedala  och sommarrock.
Takida stod på scen.


Max o ANders lånade Kalles fyrhjuling.

Söndagen tillbringades i Halland, Torup. Hälsade på his Rockys förra ägare.
Dagen var underbar o go mat trevligt sällskap o så avslappnat.


Ska vi köra då????


Rocky o förra ägaren Nataschia.






Max busade lite med Rockan




Lissi o Rocky







Max o rockys bur








Nataschia glad som en lärka när hon fick låna min bil.




Körde till en sjö såRocky o Max kunde bada.






















Max körde sista rycket efter vi kom hem från vårt trevliga besök.

Måndagen bestod av jobb.
Sen fick Rockan åka o leka med Sheila.
vi åkte till kojan i Snårestad där barnen fick klättre innan det var grill på stävesjö o hundarna
kunde busa mer.













Söta Sheila


Jag kan hoppa jag!!




Sheila räknar Rockys tänder!






Kojanbesök


















Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka härliga HUNDBILDER!! Och en fin hemsida!

Ha det så gott!

Kram

Gunilla

2010-07-20 @ 23:56:08
Postat av: Sannen

Många härliga bilder =)

Verkar till att ha varit en toppenhelg...



slick i örat ;)

2010-07-21 @ 00:39:32
URL: http://sannensdjungel.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jösses - jag vill också ha en fyrhjuling! :P Så kul jag hade haft i skogen då :)



Sv: Ja, det verkar som att jag har ställt till med en rejäl oreda :P Lite stolt är jag nog ändå! ;)

2010-07-21 @ 00:55:27
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, visst var det lite roligt ändå :) Jag undrar vad mitt nästa inlägg ska handla om :)



Visst är skogen underbar! Man får sån frid där! :)

2010-07-21 @ 04:01:41
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0