Dags att vända blad i boken!!!!!!!!!!!!!

Jajemen nu är det dags att vända blad i min bok!!!
Har hänt en del sedan jag sist skrev!!

JAG HAR SAGT UPP MIG!!!!!!!!
Fått ett nytt jobb på heltid som personlig assistent.
Och det känns väldigt roligt o utmanande.
Har sagt upp mig från alla mina jobb så nu ska jag bara ha ett, o inget mer klydd.

Sitter just nu o jobbar natt. Kör lite småpass innan jag slutar helt från dom andra jobben.
Försöka få lite rutin o lära mig..
kommer att jobba treskift , kommer bli spännande o se hur  det kommer att gå.
tror bara det gäller att man ger det en chans.

Det känns riktigt skönt att få hitta på något helt annat, något som man aldrig gjort innan.

Nix plikten kallar!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0