Tiden bara rinner iväg

Tänk att det snart är april månad???
Vart tar tiden vägen egentligen???

Ser dock framemot vår sol och lite värme.

Livet rullar på för full rulle.
Trivs bra på mitt nya jobb och dagarna går fort.

Max växer på längd och utvecklas som attans. Han längtar till första klass då man får läxor.
Tänk att min fis nu är sju år!!!<3

Rocky huuum tjaaaaaa han e som han är!!!
Nä han är underbar min lilla störda bulldozer.
Märks på många sätt att han har blivit äldre, men sen på andra sätt är han fortfarande den
där störda goa galningen.

Ser framemot våren och träning.
I aprilmånad blir det helgläger för Jan Gyllensten. Gissa om jag längtar??
Tror detta kommer bli kul och väldigt lärorikt.
Många som jag hört har gått hos honom är nöjda och  ser det som en eyeopner!!
Kommer bli väldigt intressant i allafall.

Sommar semester blir det inte precis i år då man har bytat jobb. Men det e det absolut värt.

Och sen kommer ju min lilla utmaning också!!
Alltså ibland undrar jag va fan som flög i mig!!! Men det är bara till att göra det bästa, skulle det gå åt helskotta så e det bara till o gilla läget och på det igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kommer bli kanonbra detta, tror du kan få många nya verktyg för ditt o Rockys samarbete <3



Kram

2011-03-20 @ 08:47:10
URL: http://www.dizza.se
Postat av: Anonym

2011-03-20 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0